KALİTE POLİTİKASI

a.       Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan kalitede, rekabetçi fiyat avantajına sahip, zamanında ve güvenilir ürünler üreterek müşteri memnuniyetini artırmak

b.      Kalite Yönetim Sistem şartlarının gerekliliklerini yerine getirmek.

c.       Yönetim, müşteri ve destek süreçlerinin etkinliğini ve verimliliğini sürekli iyileştirmek.

d.      İç ve Dış hususları dikkate alarak tüm süreç ve faaliyetlerimizde risk ve fırsatları değerlendirmeyi,

e.      Müşterilerin ve tedarikçilerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamayı,

f.        Rüşvete karşı olmak, bilgi sızıntısına izin vermemek ve etik davranış kurallarına uymak, (Rüşvet kelimesi biraz kurumsallığı zedeliyor gibi yerine başka bir şey kullanılabilir mi acaba?)

g.       Çalışanlarımızın iş güvenliğim sağlayarak uygun çalışma ortam yaratmayı,

h.      Çalışanlarımızın yetkinliğini arttırmak, ekip çalışmasını gerçekleştirmek

i.         Çevrenin korunması ve doğal kaynaklarımızın verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak.

j.        Tedarikçilerimiz ile iş ortaklığımızı geliştirmek.



Sertifikalalar